• Michał Gmyrek

​​​​​​​Na początku chodziliście na treningi i wszystko szło, jak z płatka - nowe umiejętności i rekordy przychodziły łatwo. Im dalej w las, tym trudniej opanować nowe elementy, pojawiają się lepsi zawodnicy od Twojego dziecka i być może słyszysz “Mamo / Tato nie umiem! Janek jest cały czas lepszy ode mnie”.

03
maj

  • Michał Gmyrek

Zapominamy, że w szkołach są również uczniowie, którzy uprawiają dyscypliny, w których nie mogą reprezentować swojej szkoły, bo jest ich zbyt mało, żeby stworzyć drużynę lub w ich dyscyplinie nie ma zawodów międzyszkolnych.
Dlatego zastanawiam się, w jaki sposób są oni w swoich szkołach traktowani i oceniani.

12
maj

  • Michał Gmyrek

Model 5Cs to oparte na dowodach ramy, które zostały opracowane, aby pomóc sportowcom, trenerom, rodzicom i praktykom rozwijać się w sporcie i sprostać wyzwaniom, jakie oferuje sport. Sport stawia młodym sportowcom nie tylko wymagania fizyczne i techniczne, ale także psychiczne, emocjonalne i społeczne. Kiedy młodzi sportowcy zrozumieją i przyjmą takie wymagania, zaczynają rozwijać umiejętności radzenia sobie, które pozwalają im nie tylko rozwijać się w sporcie, ale także przenosić tę naukę do innych dziedzin życia, na przykład do szkoły, rodziny i pracy.

22
maj

  • Michał Gmyrek

Rozmowa z Aleksandrą Zienowicz-Wielebską, psycholożką sportu

12
maj

  • Michał Gmyrek

Jakim jestem rodzicem dla swojego dziecka? Czy odpowiednio wspieram jego rozwój sportowy?

03
maj

  • Michał Gmyrek

W środowisku rozwojowym młodego sportowca wiele się dzieje, dlatego niezwykle istotne jest zrozumienie ról jakie mają do spełnienia w nim Rodzic-Sportowiec-Trener.

10
maj